В холодну пору року віддалений запуск двигуна стає незамінним помічником для багатьох автомобілістів. Однак, як зазначає спеціаліст компанії Autolist Артем Вайпан, ця функція має як ряд переваг, так і ряд недоліків.
Одним з найбільш поширених недоліків є проблеми з вихлопною системою. Якщо автомобіль припаркований під нахилом і задня вісь знаходиться вище за передню, це може призвести до перемерзання вихлопної труби. Причина цього – конденсат, який утворюється через численні запуски двигуна і осідає на поверхнях вихлопної системи, якщо автомобіль після запуску не починає рух.
Однак найголовнішою небезпекою є неможливість проконтролювати стан машини з боку водія під час запуску двигуна.
«При дистанційному прогріві немає контролю за автомобілем. Нерідко взимку виникають витікання технічної рідини. Особливо характерна ця проблема для автомобілів з пристойним пробігом та неусуненими дефектами. Наприклад, причиною витоку можуть бути пошкодження приводу допоміжних агрегатів. Якщо машина продовжує працювати в моменті, коли стався витік, це може призвести до серйозного пошкодження та дорогого ремонту»
– наголосив Вайпан.
Щоб уникнути подібної ситуації, експерт рекомендує українцям користуватися сучасними сигналізаціями із GSM-модулями. Вбудований захист дозволяє вчасно отримати повідомлення про перегрівання або втрату зарядки.
Крім того, короткочасні запуски в мороз не дозволяють повністю зарядитись акумулятору. Якщо при такій експлуатації не проводити хоча б час від часу тривалі поїздки, батарея розрядиться остаточно.
«Якщо автомобіль не буде експлуатуватися тривалий період (понад один тиждень), то я рекомендую не мучити машину і вимикати автопрогрів. Особливо це стосується ситуацій, коли відлітаєш у відпустку, їдеш у тривале відрядження, тобто взагалі немає можливості контролювати автомобіль. Так ви заощадите паливо, а також ресурс агрегатів та рідин не вироблятиметься»
– сказав експерт.